بادام زمینی کشاورزی تنها غذای گرسنگان سومالی است

بادام زمینی کشاورزی یک منبع عالی از پروتئین گیاهی است که 25.8 گرم در هر 100 گرم بادام زمینی یا تقریباً نیمی از پروتئین مورد نیاز روزانه یک فرد را ارائه می دهد. پروتئین برای ساخت و ترمیم سلول های بدن ضروری است. مقدار پروتئین مورد نیاز یک فرد بسته به سن و سطح فعالیت متفاوت است.

در نتیجه، بهتر است بادام زمینی را در حد اعتدال مصرف کنید تا از فواید بهینه آن برای سلامتی برخوردار شوید. بادام زمینی منبع خوبی از فیبر غذایی است. آنها حاوی 8.5 گرم در هر 100 گرم هستند که حدود یک چهارم فیبر توصیه شده برای مردان یا یک سوم برای زنان است.

فیبر یک ماده مغذی برای سلامت قلب است. گزارش AHA نشان می دهد که خوردن غذاهای غنی از فیبر سطح کلسترول خون را بهبود می بخشد و خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، چاقی و دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

بادام زمینی خام سالم ترین نوع آن است. کره بادام زمینی یک انتخاب عالی است که مشخصات تغذیه ای سالم و طیف وسیعی از فواید سلامتی را ارائه می دهد. با فواید کره بادام زمینی برای سلامتی آشنا شوید.

مردم همچنین می توانند بادام زمینی بوداده و شور بخرند. خوردن این انواع در حد اعتدال مشکلی ندارد، اگرچه مصرف بیش از حد سدیم با فشار خون بالا و بیماری قلبی مرتبط است.

AHA حد ایده آل 1500 میلی گرم سدیم در روز و حداکثر 2300 میلی گرم سدیم – معادل 1 قاشق چایخوری نمک – را به ویژه برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه می کند.

در صورت امکان، بادام زمینی خام را با پوست وصل کنید. پوست بادام زمینی حاوی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها به محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کنند. تولیدکنندگان معمولا پوست بیشتر بادام زمینی های برشته شده یا شور را جدا می کنند.

مردم می توانند از بادام زمینی و کره بادام زمینی به عنوان یک میان وعده در طول روز استفاده کنند. در وعده های غذایی اصلی، بادام زمینی افزودنی عالی برای سالاد یا غذاهای تایلندی است.