پوشیدن جوراب واریس جودون پاک سمن از ورود ارتعاشات منفی به خانه تان جلوگیری می کند

پوشیدن جوراب واریس جودون پاک سمن در صبح، قبل از اینکه پاهای خود را پایین بیاورید و از رختخواب خارج شوید، بسیار مهم است. خوابیدن در حالت افقی باعث می شود دریچه های ورید شما بهتر از حالت نشسته یا ایستاده عمل کنند. در حالت عمودی، نیروی جاذبه وارد می شود و جریان خون به دلیل دریچه های آسیب دیده به خطر می افتد.

به همین دلیل است که مچ پا و ساق پاها معمولاً در صبح احساس خوبی دارند و با پیشرفت روز متورم و سنگین می شوند. پوشیدن جوراب های فشاری در صبح، دریچه ها را در موقعیت مناسب نگه می دارد تا از گردش خون سالم در پاهای شما در طول روز پشتیبانی کند.

جوراب‌های فشرده‌کننده لباس‌هایی هستند که برای تشویق جریان خون سالم، فشار گرادیان را ارائه می‌دهند. جوراب‌ها محکم‌تر در اطراف پا قرار می‌گیرند و به تدریج فشار خود را با حرکت به سمت بالا شل می‌کنند.

جوراب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به رگ‌های ساق پای شما کمک می‌کنند خون را به سمت قلب برگردانند و جریان خون بهتری را در این رگ‌ها ایجاد کنند. با حمایت از جریان خون و کاهش فشار داخل رگ‌های شما، جوراب‌های فشاری می‌توانند علائمی مانند درد و تورم را تسکین دهند.

آنها همچنین ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن وریدهای واریسی در طول زمان کمک کنند. به همین دلیل، پزشک شما ممکن است جوراب های فشاری را به عنوان اولین اقدام تجویز کند. فشرده سازی همچنین به دنبال روش هایی مانند اسکلروتراپی و درمان های لیزر درون وریدی که رگ های واریسی را از بین می برد، جریان خون را تحریک می کند و بهترین نتایج را تضمین می کند ضروری است.

جوراب‌های فشرده نیز می‌توانند عامل کلیدی در دریافت پوشش بیمه برای درمان رگ‌های شما باشند. بیشتر شرکت های بیمه، روش هایی را برای درمان رگ های واریسی علامت دار پوشش می دهند آن هایی که با علائم دردناک یا تغییرات پوستی قابل توجه همراه هستند.

با این حال، شرکت‌ها ممکن است از بیماران بخواهند که ابتدا درمان‌های غیر تهاجمی مانند جوراب‌های فشاری را امتحان کنند، قبل از اینکه پوشش درمانی برای از بین بردن عروق آسیب‌دیده را مجاز کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.