بازخورد معلمان با استفاده از چارچوب نظری در مورد ملحفه و سفره یکبار مصرف

برای پاسخ به سؤالات پژوهش از رویکرد ترکیبی استفاده شد. نظرات بازخورد معلمان با استفاده از چارچوب نظری هتی و تایمپرلی (2007) و گلوور و براون (2006) برای تعیین اینکه آیا برگه روی پیام‌های بازخورد به روشی قابل مقایسه با مطالعه نیوتن و همکارانش تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر، تجزیه و تحلیل شد. (2012).

با معلمان و دانش آموزان مصاحبه شد تا بینشی در مورد قیمت مواد اولیه سفره یکبار مصرف بدست آید و نتایج را با مطالعه Bloxham و Campbell (2010) مقایسه کنند.

در نهایت تولید ملحفه یکبار مصرف مورد بررسی قرار گرفت، همچنین نسخه‌های نهایی کار دانش‌آموزی با نسخه‌های پیش‌نویس مقایسه شد تا ایده‌ای از اثرات بازخورد به دست آید و مشخص شود که آیا برگه‌های جلد به نوعی به یادگیری کمک می‌کنند، درست مانند رویکرد متمرکز توصیف‌شده توسط مطالعه Bitchener و Knoch (2008) یا مانند رویکرد توصیف شده توسط الگارد و همکاران. (2018).

مطالعه ما نشان می دهد که (i) برگه پوششی به بهبود کیفیت بازخورد ارائه شده توسط معلمان کمک کرد.

(2) معلمان و دانش‌آموزان استفاده از برگه جلد را برا پیشبینی قیمت پلاستیک شفاف متری مثبت ارزیابی می‌کنند، و (iii) برگه جلد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مسائل را بهتر از صرف حاشیه‌نویسی حل کنند.

این نتیجه با تحقیقات قبلی مطابقت دارد (بیچنر، 2008؛ بلوکسام و کمپبل، 2010؛ نیوتن و همکاران، 2012)، اما کاوش عمیق تری را ارائه می دهد.

این مطالعه در بخش زیست شناسی یک موسسه تربیت معلم در هلند انجام شد. درس «اقدام پژوهی» در سال آخر دوره کارشناسی برای بررسی کیفیت بازخورد تکوینی کتبی انتخاب شد.

به عنوان بخشی از این دوره تولید سفره یکبار مصرف در خانه را به دانش آموزان یاد دادند، همچنین دانش آموزان باید مقاله می نوشتند. تمرکز این مقاله در مورد عملکرد دانشجویان در کلاس درس در دوره کارآموزی بود، جایی که دانشجویان نقطه نگرانی خاصی را انتخاب کردند که می‌خواهند آن را بهبود بخشند (به عنوان مثال، چگونه کار میدانی را برای دانش‌آموزان زیست‌شناسی سازماندهی کنم به گونه‌ای که دانش‌آموزان به اهداف خود برسند. اهداف یادگیری؟).

  • منابع:
  1. Enhancing written feedback: The use of a cover sheet influences feedback quality
  • تبلیغات:
  1. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
  2. چگونه می توانید درآمد دلاری داشته باشید؟
  3. اثرات شگفت انگیز خیار برای پوست صورت انسان
  4. تولید کاشی هایی با نمای سنگ مصنوعی