با خرید شامپو بدن بچه چیکو مشکل ناباروری خود را حل کنید

بطری 300 میلی لیتری شامپو بدن بچه چیکو برای شستشوی مو و بدن مراقبت روزانه نوزاد بدون تحریک پوست لطیف آنها عالی است و همچنین بافت، درخشندگی و حالت پذیری مو را بهبود می بخشد، بنابراین به دلیل ملایم بودن آن، ممکن است به طور منظم استفاده شود.

با رایحه جو دوسر و پودر کلوئیدی جو دوسر و مخصوص پوست نرم کودک شما طراحی شده است و به دلیل این ویژگی می توان گفت که به لطف شامپو مراقبت روزانه مو و بدن چیکو، زمان حمام با کوچولو هرگز با ترک خوردن قطع نمی شود.

فرمولاسیون ملایم که با جو ریز خرد شده غنی شده است، به آرامی ناخالصی های مو و بدن را از بین می برد و در عین حال پوست حساس را برای راحتی پایدار تسکین و مرطوب می کند، موها آرام هستند و کار با آنها کمتر دردسر می کند، در حالی که پوست انعطاف پذیر و صاف است، با جوی کاملا طبیعی ساخته شده است. 

این محصول با اجزای ضد حساسیت و کاملا طبیعی ساخته شده است تا حداکثر ایمنی را برای افرادی که پوست حساس دارند، ارائه دهد؛ علاوه بر این، به نرمی و هیدراته نگه داشتن پوست کودک کمک می کند.

 از آنجایی که بدون اشک نیست، ممکن است باعث تحریک چشم شود، در حالی که پمپ پمپ قرار است کاربر پسند باشد، چندین والدین گزارش کرده اند که با آن مشکل دارند.

صابون های حاوی گلیسیرین ممکن است برای برخی از والدینی که از آنها برای نوزادان خود استفاده می کنند ایده خوبی نباشد. مواد لازم به ذکر عبارتند از عصاره هسته جو دوسر و گلیسیرین.

از آنجایی که در حال حاضر یک نام قابل اعتماد در مراقبت از پوست است، جای تعجب نیست که شامپو و شستشوی نوزاد آنها مورد علاقه متخصصان پوست است.

دکتر Joshua Zeichner، رئیس تحقیقات زیبایی و بالینی درماتولوژی در بیمارستان Mount Sinai نیویورک، خاطرنشان می کند که شستشوی کودک و شامپو چیکو دارای اجزای پاک کننده فوق العاده ملایم از جمله بلغور جو دوسر کلوئیدی است.