با سوزاندن دفتر ذغالی کباب درست کنید

چه در حال نگه داشتن یک دفتر ذغالی برای یادداشت کردن یادداشت ها یا پیگیری کارهای روزانه خود باشید، می تواند شما را مسئول نگه دارد. وقتی چیزی را یادداشت می‌کنید، تاریخ سررسید آن را تعیین کنید. خواه این یک ایده یا پروژه باشد، ارائه یک جدول زمانی برای انجام به موقع آن شما را مسئول خواهد کرد.

یکی از مزایای نگهداری دفتری که اغلب به وجود نمی آید، این واقعیت است که یک دفتر می تواند به شما کمک کند بیشتر در مورد خودتان بیاموزید و در نهایت در طول روز با سهولت بیشتری به شما کمک کند.

نوشتن مشکلات یا موانعی که در محل کار یا زندگی شخصی شما پیش می آید می تواند به شما کمک کند تا از پس این مسائل برآیید. وقتی چیزی را به صورت فیزیکی روی کاغذ می نویسید، می توانید از منظر دیگری به آن نگاه کنید. روزنامه نگاری حتی توسط پزشکان برای کمک به مبارزه با مسائل مربوط به سلامت روان مانند اضطراب توصیه شده است.

گذاشتن مشکلاتمان روی کاغذ به ما کمک می کند تا آنها را سالم تر تجزیه و تحلیل کنیم و تصمیمات بهتری بگیریم. در حالی که نگه داشتن یک دفتر بسیار ساده به نظر می رسد، اما این قدرت را دارد که به شما کمک کند منظم تر، مسئولیت پذیرتر و حتی فرد بهتری شوید.

Portage Notebooks در شمال شرقی اوهایو واقع شده است و بیش از پنجاه سال است که نوت بوک های حرفه ای برای رسانه ها، مجریان قانون و مشاغل ایجاد می کند. نوت بوک های ما با استفاده از با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند.

صحافی دفتر، زمانی که هر دفترچه از یک بلوک که با یک انتخاب تکمیل می شود، به ترتیب، یکی پس از دیگری، از طریق چین دوخته شده و به دیگری بسته می شود. بستن بلوک، زمانی که یک بلوک تکمیل شده با یک منبت یا یک انتخاب در یک چرخه کاری بسته می شود.