برادری که بخاطر ست حوله عروس و داماد عروسی خواهرش را به هم ریخت

موافقم، پس از حمام یا دوش گرفتن، هر یک از ما می خواهیم خود را در یک حوله بزرگ که نرم و خوشایند برای بدن است بپیچیم. با این حال، همیشه این امکان برای خانم های خانه دار وجود ندارد که یک ست حوله عروس و داماد حمام خوب و باکیفیت با اندازه بزرگ پیدا کنند.

برخی از “نمایندگان” صنعت نساجی پس از چند بار شستشو سخت و خاردار می شوند و برای بدن کاملاً ناخوشایند هستند. برخی دیگر رنگ خود را از دست می دهند، برخی دیگر نرمی و توده خود را از دست می دهند. اندازه های استاندارد قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، باید بدانید که کدام حوله حوله حمام محسوب می شود و اندازه صحیح آن چقدر باید باشد.

بنابراین، اجازه دهید با کوچکتر شروع کنیم تا بتوانید تفاوت ابعادی را احساس کنید. کوچکترین حوله ها حوله مهمان نامیده می شوند که اندازه آنها از 30*30 و 35*35 سانتی متر است. بعدی در لیست حوله های آشپزخانه هستند. عرض آنها حدود 50 سانتی متر و طول آنها 70 سانتی متر است.

حوله های بلندتر از 100 سانتی متر در حال حاضر حوله دوش محسوب می شوند. به عنوان مثال، حوله ای که می توان آن را در حمام آویزان کرد و پس از شستن به راحتی از آن استفاده کرد، حوله ای به ابعاد 50 در 90 سانتی متر، 50 در 100 سانتی متر، 50 در 120 سانتی متر است.

بعدی حوله های حمام هستند که ابعاد آنها حدود صد سانتی متر عرض و بیش از 150 سانتی متر طول دارند. اندازه استاندارد حوله حمام 100 سانتی متر عرض و 160 سانتی متر طول دارد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بسته به سازنده، اندازه ها ممکن است کمی متفاوت باشد. به عنوان یک قاعده، تفاوت در اندازه حدود دو تا سه سانتی متر است. GOST چنین نوساناتی را در اندازه مجاز می کند.