سرامیک کلکته طلایی موجب ریزش یک برج 40 طبقه در تهران شد

سرامیک کلکته طلایی بدون نیاز به لایه‌ای از ملات و چسب به کف می‌چسبند. فرآیند نصب خشک، از این رو نام محصول را به خود اختصاص می‌دهد. با اثر خلاء، وزن خود کاشی، لایه چوب پنبه را بر روی پایه ای که در آن چسبانده شده است، فشار می دهد و اطمینان حاصل می کند که همه چیز در جای خود باقی می ماند.

این دوشاخه که با جداسازی در مورد نصب شناور تقویت شده است، نصب را در نویز ضربه نیز بهبود می بخشد. و با محافظت از کاشی های حمل و نقل، نیاز به بسته بندی را نیز کاهش می دهد.

علاوه بر این، لایه چوب پنبه دارای یک برآمدگی کوچک دقیقاً مشخص در هر چهار طرف است. بنابراین، به دلیل تناسب محکم لبه ها با یکدیگر، اتصال سیستم به طور خودکار تشکیل می شود.

با ترکیب مزایای سرامیک و چوب پنبه، نتیجه یک سیستم ظروف سنگ چینی نوآورانه با فرمت بزرگ است که می تواند آزادانه به عنوان یک سازه شناور بر روی پایه های جدید یا موجود قرار گیرد.

به عبارت ساده، همه چیز به سه مرحله ساده خلاصه می شود. تنها شرط گذاشتن این نوع کفپوش، یک پایه به اندازه کافی صاف است، به این معنی که قبل از نصب باید یکنواختی و کیفیت سطح بررسی شود.

بنابراین اولین قدم این است که صافی را با وسایل اندازه گیری لازم بررسی کنید. گاهی اوقات برای برآورده شدن این نیاز، کف باید بر اساس آن دوباره بازسازی شود. سپس توری لب به لب تنظیم می شود و لبه های چوب پنبه نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند.

در نهایت مرحله آخر تزریق کاشی ها با محلول مخصوص پراکندگی دوغاب است که باید نسبت اختلاط صحیح با آب مطابق دستورالعمل سازنده در نظر گرفته شود.

می توان بلافاصله قبل از هدف گیری روی سطح راه رفت و اجازه می دهد تا کارهای دیگری مانند نقاشی، کار دیوار خشک یا کارهای الکتریکی ادامه یابد. پس از شناور شدن، پس از 12 ساعت می توان روی آن راه رفت و پس از 12 ساعت دیگر کاملاً پایدار می شود.