سرامیک گلسرام اردکان از دعواهای شدید خانوادگی جلوگیری می کند

تولید کنندگان نسخه های مختلفی از سرامیک گلسرام اردکان را تولید می کنند که بسیاری از آنها برای کف سازی در آشپزخانه در خانه های خصوصی و حتی آپارتمان های بلند مناسب هستند.

به عنوان مثال، اگر سوال این است که کدام طبقه را برای یک کلبه روستایی انتخاب کنید، کاشی های سنگی چینی در جای خود قرار خواهند گرفت. چگالی فوق العاده ای دارد. در سرامیک های معمولی، درجه جذب آب حدود 10٪ و در اسلب های سنگی چینی کمتر از 0.5٪ است. او از یخبندان نمی ترسد، هیچ محدودیتی ندارد، چند مضرات کف سرامیکی.

هوا کاملا سرد است، بنابراین معمولاً یک سیستم گرمایشی برای آن در نظر گرفته شده است. در این مورد، شما نمی توانید از کاشی های ساخته شده از خاک رس قرمز استفاده کنید: فقط سفید مناسب است.

چوب بهترین انتخاب برای پوشش کف آشپزخانه نیست، زیرا به تغییرات رطوبت و دما واکنش نشان می دهد. برای کسانی که نمی توانند آن را رد کنند، یا طرح پیشنهادی یک کف چوبی دارد، لمینت جایگزین خوبی خواهد بود. این ماده یک صفحه دو لایه است که با یک فیلم مقاوم در برابر رطوبت پوشانده شده و از بیرون با چوب طبیعی تزئین شده است.

خراش دادن لمینت دشوار است، شکل و ظاهر اصلی خود را به خوبی حفظ می کند. در برابر درجه حرارت تا 28 درجه سانتیگراد مقاومت می کند، در زیر چنین پوششی می توانید با خیال راحت یک کف گرم را تجهیز کنید. از بلوط تیره تا توس روشن، صفحات صاف و با الگوی چوب طبیعی. عمر سرویس، بسته به کلاس، 15 تا 50 سال.

هنگام انتخاب بهترین گزینه برای قرار دادن روی زمین در آشپزخانه، باید کاستی های مواد را در نظر بگیرید. بنابراین، لمینت را نمی توان در آن ریخت.

به دلیل سختی خاص، زمانی که یک لیوان یا لیوان شراب کریستالی روی زمین می افتد، هیچ شانسی برای زنده ماندن وجود ندارد. این ماده مدرن فقط حدود 30 سال پیش ظاهر شد و به طور محکم به عنوان پوشش کف در ساختمان ها و دفاتر عمومی “قرار گرفت”.