شیلنگ برزنتی 2 اینچ از ابتلا به بیماری های عفونی جلوگیری می کند

شیلنگ برزنتی 2 اینچ برای همیشه دوام نمی آورند. هنگامی که به دنبال خرید جدیدی هستید، این نکات به شما کمک می کند تا خریدی آگاهانه داشته باشید. شیلنگ برزنتی شما احتمالاً در تابستان امسال اضافه کار می کند زیرا به گیاهان آبیاری می کنید، باغ سبزیجات را آبیاری می کنید یا ماشین را می شویید.

به گفته سازنده شلنگ Teknor Apex، یک شیلنگ برزنتی خوب در صورت نگهداری مناسب بین 5 تا 10 سال دوام خواهد آورد. همانطور که بسیاری از ما قبلاً متوجه شده‌ایم یک شیلنگ برزنتی بد، آب را هدر می‌دهد، عملکرد ضعیفی دارد و باعث ناامیدی می‌شود.

بنابراین برای جلوگیری از پیچیدگی‌های ارتباط شما با شلنگ باغچه، بیایید قبل از خرید شیلنگ برزنتی جدید به چه مواردی توجه کنید. تحت AS1851 شیلنگ های بوم باید سالانه آزمایش فشار شوند.

هنگامی که یک شیلنگ برزنتی در تست فشار خود شکست می خورد، باید شیلنگ معیوب را با شیلنگ جدید تعویض کنید. با توجه به پرهزینه بودن شیلنگ های جدید، شاید ارزش بررسی ایده برداشتن شیلنگ را داشته باشد.

هنگامی که از هیدرانت استفاده می شود، پل آتش نشانی ملبورن (MFB) تجهیزات خود را فراهم می کند، بنابراین آیا واقعاً نیازی به شلنگ های بوم شما وجود دارد؟ پاسخ به عوامل متعددی بستگی دارد. مشاوره تخصصی به شما در انجام این فرآیند کمک می کند.

برای برداشتن شیلنگ برزنتی تخت از ساختمان، مجوز ساختمان لازم است برای درخواست مجوز ممکن است رضایت آتش نشانی مورد نیاز باشد. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که ممکن است به هیدرانت های مجهز نیاز باشد، به عنوان مثال. به عنوان یک تصمیم مرتبط با گزارش و رضایت مقررات 309 (طبق مقررات ساختمان 206) یا گزارش کالاهای خطرناک (که تحت قوانین مربوط به کالاهای خطرناک مطابقت دارد.

ما طیف گسترده ای از لوله های آتش نشانی را در اختیار مشتریان ارزشمند خود قرار می دهیم. این محصولات در طول ها و ضخامت های مختلف موجود هستند که عملکرد موثری دارند. محصولات ما قبل از معرفی در بازار از پارامترهای کیفی دقیق عبور می کنند.

در نتیجه ما تضمینی برای ارائه یک محدوده آزمایش شده با کیفیت ارائه می دهیم. شیلنگ آتش نشانی که ما ارائه می کنیم با قیمت های پیشرو در صنعت در بازه زمانی متعهد در بازار موجود است.