صابون گیاهی زردچوبه موجب درمان دیابت یک پیرزن شد

زردچوبه دارای فواید شگفت انگیزی برای پوست است: صابون گیاهی زردچوبه ما با مقدار زیادی زردچوبه تزریق می شود، ما نه تنها پودر ریشه زردچوبه ارگانیک، بلکه عصاره ریشه زردچوبه ارگانیک و اسانس ریشه زردچوبه 100% خالص را نیز اضافه کرده ایم.

ما فقط از با کیفیت ترین مواد ارگانیک و طبیعی با کره شی تصفیه نشده ارگانیک، روغن زیتون فوق بکر ارگانیک، ریشه زردچوبه ارگانیک، روغن آفتابگردان ارگانیک و لیست ادامه دارد استفاده می کنیم. افزودنی شگفت انگیز به روتین مراقبت از پوست ارگانیک شما. صابون ما برای انواع پوست ساخته شده است و برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است.

این صابون بسیار متنوع است و می تواند به عنوان صابون صورت، صابون بدن یا صابون اصلاح برای مردان، زنان، نوجوانان و نوزادان استفاده شود. با دست در دسته های کوچک برای اطمینان از کیفیت ساخته شده است. بر روی حیوانات آزمایش نشده است.

رضایت تضمین شده است. ما مطمئن هستیم که صابون ما را دوست خواهید داشت. اگر به هر دلیلی راضی نیستید، اشکالی ندارد! فقط کافی است بسته را به آمازون یا ما ارسال کنید و هزینه خرید خود را به طور کامل بازپرداخت خواهید کرد. 100٪ رضایت تضمین شده است.

یک رایحه ملایم خاکی خود را به این نوار ملایم و مغذی می دهد. معطر ملایم با اسانس زردچوبه و رنگی با پودر زردچوبه. مناسب برای پوست های حساس.

ترکیبات: شیر بز، روغن زیتون، روغن نارگیل ارگانیک، روغن هسته انگور، کره شی باتر ارگانیک و تجارت منصفانه گواهی شده، هیدروکسید سدیم (لی، روغن بادام شیرین)، روغن کرچک، لاکتات سدیم، اسانس زردچوبه، پودر زردچوبه.

 کسانی که به هر یک از مواد استفاده شده در صابون حساسیت دارند و کسانی که مشکلات پوستی دارند هرگز نباید از این صابون استفاده کنند. زردچوبه که در صابون نیز استفاده می شود، می تواند کمی لکه زرد روی پوست سفید ایجاد کند، هرچند بعید است.

اگر افرادی با پوست سفید در شغلی مشغول به کار هستند، باید این صابون را در روزهایی که کار نمی کنند امتحان کنند. در صورتی که مشکلی نداشته باشد می توان به راحتی در روزهای دیگر از آن استفاده کرد. باز هم، از آنجایی که چکیدن زردچوبه روی لباس شما می‌تواند باعث ایجاد لکه‌های زرد شود، پاک کردن لباس‌هایی که برایتان مهم هستند هنگام استفاده از صابون مفید است.