طراحی پروژه های نوآورانه برای روپوش

این اولین باری نیست که پارسونز با شرکت های پیشرو برای طراحی پروژه های نوآورانه و اجتماعی مشارکت می کند.

اخیراً، مدرسه با Roche Bobois همکاری کرد تا صندلی‌های غذاخوری جدیدی ایجاد کند که «آیین‌های فرهنگی و تاریخی استراحت، جمع‌آوری و تغذیه بدن را دوباره تقویت می‌کند».

صندلی‌های خیابان، همکاری بین دانش‌آموزان پارسونز و اداره حمل‌ونقل نیویورک برای تبدیل پیاده‌روها به مکان‌های نشستن عمومی. و همکاری بین طراح مشهور Tom Dixon و IKEA، که منجر به طراحی مجدد انسان محور مبل Delaktig IKEA شد.

ایرنه لو می‌گوید: «من فکر می‌کردم خوب است که یک ترم کامل را صرف کار روی طرحی کنم که هدف عملکردی قوی داشته باشد، به یک موضوع اجتماعی مانند راحتی و تجربه بیمار بپردازد، و به‌ویژه در دنیای واقعی قابل اجرا باشد.» , طراحی مد سال 18.

پرداختن به مسائل اجتماعی از طریق طراحی می‌تواند به جلب توجه به کسانی که از خدمات محروم هستند کمک کند و تغییرات بزرگ‌تری مثل روپوش پزشکی خارجی را در همسویی مجدد یا تفسیر مجدد کل سیستمی که موضوع اجتماعی به آن مرتبط است، ایجاد کند.

برای مک کارتی، همکاری با Care+Wear اهمیت یادگیری بین رشته ای را برای دانشجویان مد و همچنین اهمیت عمیق همکاری نزدیک دانشجویان با کاربران محصولات را تقویت کرده است.

با مشارکت شرکت روپوش پزشکی جدید Care+Wear، دانشجویان پارسونز، به رهبری اعضای هیئت علمی بریتنی دیکنسون و لوسی جونز، طراح مد سال 15، لباس بیمارستان را دوباره طراحی کردند و یک ترم را با بیماران، طراحان، پرستاران، پزشکان، رهبران بیمارستان، و کارشناسان شستشوی طرح جدید انسان محور برای ایجاد لباس بیمار. این بازتابی از تعهد مدرسه هنر و طراحی پیشرو به تفکر اجتماعی است.

او می‌گوید: «ادغام استراتژی‌های طراحی مبتنی بر سیستم‌های ما در مد به ایجاد چشم‌انداز جدیدی از امکانات برای مد کمک می‌کند، که به نوبه خود، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا فرصت‌های گمانه‌زنی جدیدی برای مدل‌های مد روپوش پزشکی سینا ایجاد کنند که سیستم فعلی را کاملاً بازنگری می‌کنند».

می گوید. “این مشارکت به دانش آموزان ما این امکان را می دهد که واقعاً طرح های خود را زنده کنند و در مقیاس قابل توجهی وارد دنیای واقعی شوند و تأثیر اجتماعی قابل اندازه گیری و مثبتی بر سلامت و زندگی بیماران بگذارند.

برنامه درسی پارسونز علاوه بر پرداختن به مسائل اجتماعی، بر سیستم‌هایی که محصولات در آن وجود دارند تأکید می‌کند: دانش‌آموزان کل چرخه زندگی لباس مانند روپوش پزشکی شیک را از تولید تا حمل‌ونقل، ذخیره‌سازی، تجربه کاربری، شستشو و دفع را در نظر می‌گیرند.

  • منابع:
  1. Parsons School of Design Students Redesign The Hospital Gown
  • تبلیغات:
  1. با فرستادن موزاییک به فضا یک شبه میلیاردر شوید.
  2. مبل سلطنتی که منجر به ازدواج شده است
  3. استفاده از زرشک برای مومیایی کردن در مصر باستان
  4. خرما چگونه بیماریها را درمان میکند؟