طلاسازی که برای ساختن طلا از سنگ نمای ساختمان کرج استفاده می کرد

سنگ نمای ساختمان کرج یک سنگ طبیعی است که در اشکال، اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارد. نه ضد لک است و نه دوام آن قیمت آن را توجیه می کند. اما رنگ و بافت سنگ همان چیزی است که آن را به یک انتخاب محبوب برای هتل ها، دفاتر و سایر املاک تجاری تبدیل می کند، حتی اگر گران تر از سایر گزینه ها باشد.

سنگ گرانیت گرانیت به دلیل دوام و زیبایی یکی دیگر از گزینه های محبوب برای روکش سنگ طبیعی است. به دلیل داشتن مقاومت عالی در برابر حرارت شناخته شده است که آن را برای استفاده در ساختمان های بلند که ممکن است نگرانی هایی در مورد ایمنی آتش وجود داشته باشد ایده آل می کند.

سنگ آهک سنگ آهک همه کاره ترین سنگ در بین تمام سنگ ها است زیرا رنگ بندی های مختلفی به خود می گیرد و می توان آن را به روش های مختلف کار کرد. می توان برای ایجاد مجموعه ای خلاقانه از الگوها، رنگ آمیزی یا مهر و موم کرد تا در برابر رطوبت محافظت شود، دوباره رنگ آمیزی شود تا ظاهری طبیعی تر داشته باشد، و حتی در طرح های پیچیده حک شود.

جای تعجب نیست که سنگ آهک قرن ها در معماری با اهمیت تاریخی در سراسر جهان (مانند اهرام مصر) بدون هیچ نشانه ای از کاهش محبوبیت استفاده شده است. ماسه سنگ ماسه سنگ یک انتخاب محبوب برای کاربردهای بیرونی است، به خصوص اگر صاحبان ساختمان به دنبال نمای سنگ طبیعی باشند.

ماسه سنگ همچنین دارای ویژگی بیشتری نسبت به سایر انواع سنگ است، که آن را برای یک تم یکنواخت یا ساختمان فاقد کاریزما عالی می کند. حتی با وجود اینکه دانه‌های ماسه‌سنگ بسیار کوچک هستند، نمای ساختمانی که از ماسه‌سنگ ساخته می‌شود کمتر از سایر انواع سنگ‌ها ترک می‌خورد و باعث می‌شود که دوام بالایی داشته باشد.

سنگ لوح تخته سنگ به دلیل جذابیت زیبایی طبیعی خود شناخته شده است و به دلیل مقاومت عالی در برابر آسیب آب و کپک، یک ماده ایده آل برای خواص در آب و هوای غیرقابل پیش بینی است.

همچنین در برابر سایش و پارگی به خوبی مقاومت می کند، نسوز است و می تواند در برابر گرمای شدید بدون شکستگی یا شکستگی مقاومت کند. روکش تخته سنگ نیز از نظر عایق کاری یکی از موثرترین ابزار ساختمانی محسوب می شود.