فرزندی که بخاطر گردو بدون پوست مادر خود را به سالمندان برد

نشان داده شده است که چربی غذایی مفید موجود در گردو بدون پوست باعث بهبود پارامترهای متابولیک در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می شود. بزرگسالان دارای اضافه وزن مبتلا به دیابت نوع 2 که روزانه یک چهارم فنجان گردو مصرف می کردند، کاهش قابل توجهی در سطح انسولین ناشتا در مقایسه با افرادی داشتند که این کار را نکردند و این مزیت در سه ماه اول حاصل شد.

بیرونی ترین لایه گردوی پوست کنده قسمت سفید، پوسته پوسته طعم تلخی دارد، اما در مقابل تمایل به حذف آن مقاومت کنید. تصور می شود که تا 90 درصد از آنتی اکسیدان های موجود در گردو در پوست یافت می شود و آن را به یکی از سالم ترین قسمت ها برای مصرف تبدیل می کند.

برای افزایش اثرات مثبت بر سلامتی، به دنبال آجیل‌هایی باشید که ارگانیک و خام هستند، تحت تابش یا پاستوریزه نیستند. علاوه بر این، توجه داشته باشید که گردو بسیار فاسد شدنی است و چربی های سالم آن به راحتی آسیب می بیند.

اگر گردوهای پوست گرفته را به صورت عمده خریداری می کنید، از گردوهایی که به نظر چروکیده یا بوی ترش می دهند، یا نمی توانید تازه بودن آنها را تأیید کنید، خودداری کنید. گردوها را باید در یک ظرف دربسته در یخچال یا فریزر نگهداری کنید، چه پوست کنده یا بدون پوست.

گردو به عنوان یک میان وعده سریع عالی است، اما اگر طرفدار طعم آن نیستید، هنوز هم می توانید با ترکیب کردن آنها در اسموتی از فواید درمانی آن بهره مند شوید. یا می توانید یکی از آجیل های سالم دیگر را امتحان کنید. می توانید کیفیت گردو را با خیساندن آنها در آب یک شبه بهبود بخشید، که باعث کاهش برخی از مهارکننده های آنزیم و اسید فیتیک می شود.

پس از خیساندن، می توانید آنها را در دمای پایین حدود 105 تا 110 درجه فارنهایت آب دهید تا دوباره ترد شوند، زیرا وقتی ترد هستند بسیار خوش طعم تر هستند.