لباس مجلسی بچه گانه دخترانه ای که می تواند برای کودکتان قصه بگوید

در حالی که لباس مجلسی بچه گانه دخترانه و از پیش ساخته شده که شخصیت‌های خاص را نشان می‌دهند، عالی هستند، اما برای بازی لباس‌آمیزی ضروری نیستند. در واقع، برخی از بهترین لباس ها با استفاده از اشیاء خانگی و تخیل کودک شما ایجاد می شوند.

همانطور که آرونیان می گوید، “فرصت های زیادی برای گسترش سواد با صحبت در مورد سناریوهای لباس پوشیدنی که کودکان مد می کنند وجود دارد.”

پرسیدن سوال در مورد شخصیت‌ها یا صحنه‌هایی که خلق کرده‌اند و تشویق آن‌ها به صحبت کردن از طریق بازی‌شان به آنها کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه را ایجاد کنند، او همچنین تشویق می کند که واژگان جدید خود را یادداشت کرده و در فضای بازی خود ارسال کنند.

به عنوان مثال، روسری ها، شنل های بزرگ یا لباس های مومیایی یا موهای بلند را می سازند. ژاکت‌های قدیمی می‌توانند کت پزشک یا وسایل آتش نشانی باشند و یک کاسه یا آبکش پلاستیکی یک کلاه ایمنی عالی می‌سازد.

دکتر لورا فروین، که مدرک دکترای او در توسعه انسانی و مطالعات خانواده است، می گوید: “شما باید همه چیز را ساده، باز و در دسترس نگه دارید.”

«داشتن گزینه‌های کمتر به بازی عمیق‌تر و استفاده از اشیاء باز، مانند روسری و حریر، اجازه می‌دهد تا کودک شما از آنها به روش‌های بی‌پایانی استفاده کند که منجر به خلاقیت بیشتر می‌شود.»

آیا آماده اید تا لوازم مورد نیاز برای لباس پوشیدن را ذخیره کنید؟ در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است بخواهید در دست داشته باشید:

مواردی که می توانند برای تکمیل بازی استفاده شوند نیز هستند و به بچه ها اجازه می دهند تا دنیای خیالی خود را بسازند.

از جعبه های مقوایی می توان به عنوان قایق، اتومبیل، ساختمان و یا حتی خانه استفاده کرد.
حیوانات شکم پر را می توان به عنوان بیمار در کلینیک دامپزشکی کودک شما یا دانش آموزان مدرسه آنها استفاده کرد.
از جعبه های خالی غذا یا کنسروها و ماشین حساب می توان برای فروشگاه بازی استفاده کرد.
از وسایل کودک می توان برای بازی خانواده قدیمی یا مراقبت روزانه استفاده کرد.
کاغذهای ضایعاتی و مداد برای نوشتن یادداشت، پول بازی یا گرفتن سفارشات رستوران مفید هستند.