مردی با فروش پالت پلاستیکی ابزار زندانی ها را آزاد کرد

پالت پلاستیکی ابزار واحدهای بسته بندی پایدار را تشکیل می دهند، به خصوص پس از افزودن پوشش پالت در بالای پشته محصولات. طراحی این پالت ها حمل و نقل توسط پرمصرف ترین ماشین آلات لجستیکی را تسهیل می کند: لیفتراک ها، کامیون های پالت و غیره.

در عین حال، کالاهای بارگذاری شده روی یک پالت پلاستیکی برای اهداف بازرسی و برای تهیه موجودی محتویات با بارکد یا خوانندگان RFID قابل مشاهده است.

این یکی از کاربردهای پالت های پلاستیکی ابزار است که تطبیق پذیری آنها را نشان می دهد. پالت‌های پلاستیکی ابزار نمایشگر خرده‌فروشی را می‌توان برای رساندن کالاها از یک مرکز توزیع به فروشگاه‌ها و سپس آوردن این کالاها در راهروها، بدون انتقال آنها به پالت یا مواد بسته‌بندی دیگری استفاده کرد.

این پالت ها برای سرعت بخشیدن به حمل و نقل محصول طراحی شده اند و ظاهری جذاب و حرفه ای برای ارتقای فروش دارند. پالت های خرده فروشی را در سوپرمارکت ها خواهید دید که پر از کنسرو یا نوشیدنی های بطری شده اند.

محدوده پالت های پلاستیکی ابزار شامل مدل هایی با ویژگی های خاص یا ساخته شده از مواد خاص برای رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی است. پالت های Cleanroom/Higienic (مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی) و پالت های ESD (مورد استفاده در صنایع الکترونیک و خودرو) از این قبیل هستند.

در این مورد، اتکای صنایع به مزایا و استفاده از پالت‌های پلاستیکی ابزار، توسعه راه‌حل‌های بسته‌بندی متناسب با محصولات و نیازهای خاص آنها را تحمیل کرده است.

حمل و نقل هوایی نیز می تواند چالش های زیادی را در هنگام تلاش برای حمل کالا ایجاد کند. که اصلی ترین آن وزن است. به طور متوسط پالت های پلاستیکی تقریباً 27 درصد سبک تر از همتایان چوبی خود هستند، اما همچنان دوام بسیار خوبی دارند و می توانند بارهای نسبتاً سنگینی را تحمل کنند.