پسری با لوله پلی اتیلن فشار قوی گاز دست گل خواستگاری درست کرد

سیستم های جمع آوری شیرابه محل دفن زباله از لوله پلی اتیلن فشار قوی گاز تک جداره برای جمع آوری مایع استفاده می کنند. سیستم جدید لوله های پلی اتیلن دوجداره در حال اجراست. 

برای ساخت این لوله پلی اتیلن دو جداره، یک لوله را داخل لوله دیگری قرار می دهند یا دور یک پوشش بیرونی می پیچند؛ لوله اولیه یا حامل لوله داخلی است، در حالی که لوله بیرونی مهار نامیده می شود.

به لطف طراحی و ساخت ویژه لوله های پلی اتیلن دوجداره، کلیه فاضلاب ها و سیالات بدون نیاز به فشار داخلی قابل حمل و نقل هستند. 

مقاومت بالا در برابر فشار بار خارجی مزیت اصلی این لوله ها نسبت به لوله های پلی اتیلن تک جداره است. لوله های پلی اتیلن تک جداره با تمرکز اولیه بر مقاومت در برابر فشار داخلی سیال عبوری از لوله تولید و اجرا می شوند. 

در حالی که لوله های پلی اتیلن دو جداره با تمرکز اولیه بر مقاومت در برابر فشار بارهای خارجی تولید و اجرا می شوند. هدف اساسی طرح این است که نشان دهد لوله های پلی اتیلن دوجداره مزایای زیادی نسبت به همتایان خود دارند. 

انواع مختلفی و متفاوتی از لوله های پلی اتیلن دو جداره وجود دارد که رایج ترین آنها لوله کاروگیت و دومین نوع لوله مارپیچ است، دیواره داخلی لوله کاروگیت صاف است، در حالی که دیواره بیرونی برای چسبندگی بیشتر دندانه دار است.

ساخت منحصر به فرد و عالی این لوله ها به آنها استحکام و دوام برتر می دهد. در مقابل، داخل و خارج لوله مارپیچ کاملاً صاف است. خواص هیدرولیکی این لوله ها حاصل فضای صاف داخل آنهاست.

سازمان بین المللی استاندارد (ISO) 9116-2، INSO 9116-3، مؤسسه استاندارد سازی آلمان (DIN) 16961-1، و انجمن بین المللی اتصالات لوله (IPFA) 16961-2 تنها برخی از استانداردهایی هستند که برای لوله پلی اتیلن دو جداره.