چوب بیلیارد سه تیکه را به عنوان دکوری در خانه استفاده کنید

نشانه های مبتدی با چوب بیلیارد سه تیکه افرا با کیفیت متوسط با شفت و نوک پلاستیکی ساخته می شوند. نشانه های درجه بالا از چوب گلف و گرافیت بافته شده ساخته شده اند. انتهای باسن انتهای نشانه دور بزرگتری دارد و میل به راحتی دارد تا آن را نگه دارد و یک چنگ زدن راحت برای شرکت کنندگان فراهم کند. این منطقه به انتهای باسن معروف است.

شفت قسمت چوبی بلند وسط چوب که دور آن کوچکتر از انتهای قنداق است. طول آن بین 0.4 اینچ تا 0.55 اینچ (10 تا 14 میلی متر) است.
فرول قسمت انتهایی محور است که از فایبرگلاس یا برنج ساخته شده است.

نوک بالای فرول برای ضربه زدن به توپ قرار می گیرد. معمولاً برای تقویت اصطکاک و چرخش توپ ها در حین برخورد به میز، کمی گچ روی نوک آن قرار می گیرد. نوک ها عمدتا از چرم ساخته شده اند و با چسب روی فرل می چسبند.

ضربه گیر قسمت پایانی نشانه است که از لاستیک یا چرم ساخته شده است. سپر از نشانه در برابر هر گونه آسیب تصادفی ناشی از سقوط یا ضربه شدید محافظت می کند.

نشانه یک میله مخروطی از چوب صیقلی یا مواد مصنوعی است که طول آن از حدود 40 تا 60 اینچ (100 تا 150 سانتی متر) متغیر است. انتهای کوچک نشانه، که توپ با آن ضربه می زند، با یک تقویت کننده پلاستیکی، فیبر یا عاج ساخته شده است که یک نوک نشانه چرمی به آن چسبانده شده است.

گچ در مکعب‌های کوچک به طور یکنواخت روی نوک نشانه اعمال می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد عمداً توپ نشانه را از مرکز ضربه بزنند تا حرکت چرخشی به نام «سمت» در بریتانیای کبیر و «انگلیسی» در ایالات متحده ایجاد کنند.

پیدا کردن آن نقطه شیرین از جایی که دست خود را قرار دهید ممکن است یک راز به نظر برسد. اما در واقع واقعا آسان است وقتی می‌خواهید بفهمید چوب را کجا نگه دارید، این اصل اساسی را به خاطر بسپارید: وقتی با توپ نشانه‌ای تماس می‌گیرید، ساعد شما باید عمود بر چوب بیلیارد باشد.