دختری که با حوله فرت بافی برای خودش لباس عروس دوخت

هر چند وقت یک‌بار شستن حوله فرت بافی‌ ها در دمای 60 درجه باعث می‌شود که روغن‌ها و اشیاء جمع‌شده از بین بروند. به این ترتیب می توانید به استفاده از حوله فرت بافی های خود با کیفیت و لطافت روز اول ادامه دهید.

می توانید حوله فرت بافی های خود را با هم بشویید، اما سعی کنید دستگاه را بیش از حد بارگیری کنید. زیرا حوله فرت بافی ها به فضای زیادی در درام نیاز دارند، به خصوص زمانی که خیس می شوند. به همین دلیل باید فضای خالی کافی برای شستشو و متورم شدن آنها باقی بماند.

اگر بخواهید مقدار زیادی در دستگاه فرو کنید، در نهایت همه حوله فرت بافی ها به صورت توده ای، خیس، سفت و همه به هم جمع می شوند. همچنین توصیه می شود حوله فرت بافی های خود را جدا از سایرین بشویید تا از هرگونه آلودگی رنگ یا الیاف روی حوله فرت بافی خود جلوگیری کنید.

 

 

 

اگرچه به نظر می رسد نرم کننده ها عامل مهمی برای اطمینان از نرمی حوله فرت بافی ها هستند، اما وضعیت در واقع برعکس است. برای داشتن حوله فرت بافی های نرم باید مقداری نرم کننده در شستشوی نهایی پارچه های تری گنجانده شود، اما استفاده زیاد باعث سفت شدن الیاف حوله فرت بافی می شود. بنابراین، شما باید بسیار مراقب باشید.

به خصوص از استفاده از نرم کننده های مبتنی بر سیلیکون خودداری کنید. زیرا اینها آب را دفع می کنند و باعث می شوند که حوله فرت بافی های کرکی خاصیت جذب خود را از دست بدهند.

استفاده از لکه‌برهای مبتنی بر اکسیژن برای از بین بردن موثر لکه‌ها به طور گسترده توصیه می‌شود. هرگز از سفید کننده برای تمیز کردن لکه ها استفاده نکنید و برای محافظت از لکه های سفید کننده مراقب باشید که محصولات پاک کننده حاوی سفید کننده را در جای دیگری قرار ندهید.

مهم نیست که حوله فرت بافی های تازه شسته شده مرطوب چقدر هستند، محیطی ایده آل برای رشد باکتری ها و کپک ها ایجاد می کنند. به همین دلیل مهم است که پس از شستن حوله فرت بافی ها از خشک شدن کامل آن ها مطمئن شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.