کیفی که با لوبیا سیاه امروز درست شده است

بر اساس تحقیقات انجام شده در سراسر جهان، ارزش غذایی لوبیا سیاه امروز نشان می دهد که آنها کاملاً سرشار از طیف گسترده ای از مواد مغذی کلیدی مانند پروتئین و فیبر هستند و همچنین حاوی مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، ویتامین B6، پتاسیم، کلسیم هستند.

همه اینها با تعدادی از فواید سلامتی مرتبط هستند، به همین دلیل است که لوبیا سیاه به عنوان نیروگاه مواد مغذی شناخته می شود. از نظر مواد معدنی، لوبیا سیاه به ویژه سرشار از مس و آهن است.

هر دوی این مواد معدنی مسئول تولید هموگلوبین در بدن هستند، بنابراین مقدار خون اکسیژن دار که باید از طریق بدن انجام شود را افزایش می دهند. این عملکرد سالم اندام را تضمین می کند و خواص بازسازی سلول ها را در سراسر سیستم ارتقا می دهد.

لوبیا سیاه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان پلی فنل است. این آنتی اکسیدان ها در درجه اول با کاهش استرس اکسیداتیو در بدن عمل می کنند. استرس اکسیداتیو بیش از حد به این معنی است که بدن شما بیشتر مستعد ابتلا به بیماری های مزمن از جمله برخی بیماری های جدی ترمینال است.

مصرف لوبیا سیاه به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها را در بدن کاهش می دهد. آنتی اکسیدان ها با استرس اکسیداتیو مبارزه می کنند و در نتیجه از شر سلول های سرطانی خلاص می شوند.

این خاصیت لوبیا سیاه همچنین با حفظ سطح سالم کلسترول خوب، HDL، در بدن و محدود کردن تولید کلسترول بد، LDL و کلسترول در جریان خون، سلامت قلب و عروق را تقویت می کند. این جریان خون را در سیستم با حداقل انسداد در رگ های خونی حامل خون تضمین می کند. این به طور قابل توجهی احتمال ایست قلبی، حمله قلبی و سایر بیماری های مرتبط با قلب را کاهش می دهد.

لوبیا سیاه منبع خوبی از پروتئین و کربوهیدرات برای بدنسازانی است که رژیم گیاهخواری را به غذاهای غیر گیاهی ترجیح می دهند. دو وعده غذایی لوبیا سیاه در روز مقدار زیادی 56 گرم پروتئین را فراهم می کند که برای یک فرد با وزن 70 کیلوگرم یا بیشتر از حد کافی کافی است.

بهتر است لوبیا سیاه را با برنج یا سایر غلات مانند ذرت، گندم یا جو در برنامه غذایی خود بگنجانید. این وعده غذایی تمام اسیدهای آمینه ضروری را که بدن شما برای ساختن توده عضلانی نیاز دارد، فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.