تابلو سنگی کودکانه ای که جان کودکی را نجات داد

اکثر تابلو سنگی کودکانه به تصویر یک حاشیه مشخص می دهند. به هر حال، بسیاری از فریم‌ها قصد دارند چیزی از خود را به صفحه نمایش اضافه کنند، حتی اگر این فقط یک حاشیه سیاه ثابت باشد تا چیزی که بسیار شیک شده باشد.

اگر می خواهید از ظاهر یک قاب بدون مزایای دیگری که ارائه می دهد صرف نظر کنید، ممکن است بخواهید به قاب های شناور نگاه کنید. این قاب ها یک توهم نوری ایجاد می کنند که به نظر می رسد عکس شما عملاً در جای خود شناور است نه اینکه در یک گزینه سنتی تر مانند یک قاب استاندارد قرار گرفته باشد.

این یک راه عالی برای نمایش عکس های خود و همچنین دیوار پشت آنها به جای قاب است. با این حال، پنهان کردن هرگونه نقص روی دیوار پشت آن کارساز نخواهد بود.

تابلوهای سنگی عمیق گاهی اوقات به عنوان قاب جعبه سایه نیز شناخته می‌شوند. همانطور که از نام فریم‌های با تنظیم عمیق نشان می‌دهد، اما این فریم‌ها عمیق‌تر از بسیاری از سبک‌های فریم تنظیم می‌شوند. این به چیزی بیش از زیبایی شناسی نیز کمک می کند.

این نوع قاب ها اغلب فضای بیشتری بین پشت قاب و شیشه می دهند. این باعث می‌شود زمانی که می‌خواهید چیزی ضخیم‌تر را قاب کنید یا نمی‌خواهید شیشه مستقیماً به جسمی که قاب می‌کنید فشار بیاورد، آنها را انتخابی عالی می‌کند.

آنها معمولاً برای اقلامی مانند پین ها، نشان ها یا سایر اقلام کوچک و کلکسیونی استفاده می شوند. از آنجایی که این نوع قاب ها با عمقشان مشخص می شوند، طراحی بصری قاب ها می تواند متفاوت باشد.

نام “قاب های تزئینی” به همان اندازه که به نظر می رسد خود توضیحی است. این قاب‌ها صرفاً به هدف سودمند نگه‌داشتن یک عکس اختصاص داده نمی‌شوند و ممکن است در یک سبک سخت مینیمالیستی قرار نگیرند.

در عوض، این قاب ها به منظور خدمت به اهداف تزئینی و همچنین کاربردی هستند. این می تواند شامل عناصر طراحی بافت دار، الگوها و رنگ های سرگرم کننده، یا حتی عبارات و گفته ها باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.